Ми здійснюємо обмін та повернення товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Як здійснити повернення або обмін?
Повернення можливе через компанію «Нова пошта» або за адресою: м. Київ,вул. М. Тимошенко 21, К12-А.
Для уточнення деталей звертайтеся до нашого менеджера: 050 193 4243.
Терміни
Повернення або обмін товарів можливий протягом 14 днів з моменту отримання.
Умови повернення товарів належної якості
Згідно зі статтею 9 Закону України, покупець може повернути товар, якщо:
1. Якість товару не відповідає заявленій.
2. Товар підходить за всіма параметрами, але з якихось причин не влаштовує покупця.
Товар повинен бути збережений у первісному стані: без пошкоджень, в оригінальній упаковці та з повною комплектацією.
Повернення товарів неналежної якості
Згідно зі статтею 8 Закону України, у разі виявлення дефектів протягом гарантійного терміну, покупець має право вимагати:
- зменшення ціни;
- безкоштовного ремонту;
- заміни товару або повернення коштів.
Повернення коштів
Кошти повертаються протягом 3 робочих днів після перевірки товару зручним для клієнта способом.